Get Gifs at CodemySpace.com

my play's

Sabtu, 09 April 2011

Hati yang sepi

sunyinya malam ini..
tak ku sangka jika tiada siapa siapa disisiku, dapat pula guna broadband..  aku  sangat bosan malam ini, aku hanya melayari internet.. masuk fb dan tak temui siapa siapa yang bisa menemani, kemudian aku terperuk di sini membaca kembali sajak-sajak yang aku tulis..aku  merasa kan  sangat sunyi malam ini.. ku ingi bercanda tertawa dan menikmati indahnya malam.. dtak tau dngan siapa ku harus berbagi kesunyian ini??.. tanpa ku sadari waktu yang berlalu begitu lamanya aku dalam kesunyian.. aku sepi dan sangat sepi malami ini.. 
 salahkah jika aku luahkan kesunyian ini disini..rasanya cukup lama aku tak rasa kesepian seperti ini..  aku bagaikan layang-layang yang tidak bertuan.. seolah-olah bulan sedang menangisi malam ini.. akulah bulan itu.. menangis kesepian..
malam ini berbeda sekali.. 
terasa sepi sekali..
tanpa dirinya, aku bagaikan hilang di dalam sepi ini..
tanpa suaranya, aku rasa duniaku menjadi sunyi..
ku harap dia kan temaniku walaupun seketika..
namun ku tahu saat ini, waktunya menyelesaikan smua aktifitasku..
maafkanlah diriku kasih..
malam ini ku rasa sepi sekali..
kesepian ini seolah-olah nyanyian kesunyian..
maafkanlah diriku ini..kerana bahasa kesunyian menguasai diri di hari ini.. moga di masa yang akan datang aku dapat menemukanya dan bersama selamanya hinga aku dapat melihatnya atau dia dapat melihatku di ahir hayat kita

Tidak ada komentar:

Posting Komentar